:))


Ovih dana mi se dogadja svasta, a najvise od svega me pogadja to sto mi placa kasni.
Bila sam u sopigu, u tijeku su raspordaje, kupila sam si svasta izmedju ostalih i majicu na kojoj pise: no pictures please, jedva cekam da je obucem 🙂
U gostima imam prijateljicu od nase “drage Paris”, s kojom btw ne razgovaram vec tri mjeseca. Razlog tome je njena plitka pamet i nevjesta uporaba jezika (i kao organa i kao sredstva za sporazumjevanje). Ta prijateljica od “nase drage Paris” je austrijka iz Klagenfurta, simpaticno i zanimljivo dijete, koje se samo smjeska i umiljato govori.
Bas nam je u subotu nasa draga paris slozila frku oko nasih gostiju i posjeta (mi smo drustveni stvorovi) kad ono evo i njenih gostiju, koje uvijek prihvatimo lijepo i nasoj drustvenosti primjerno, pa se nadam da ce bar sto se toga tice, da zatvori usta i pusti nas da u misu pijemo kafe sa nama dragim ljudima.
Pozdrav svima, i posjecujte ovaj blog :))

10 komentara

Komentariši